Subject: FW: Ts. asi 2-22-3144 (kohtunik Alan Biin), taotlus
From: "Astrid Asi" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Cc: Häli Altmets <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Apr 2024 17:00:11 +0300

Palun registreeri.

Astrid

Konfidentsiaalsusmärge:
Selles e-kirjas sisalduv teave ja võimalikud manused on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada.
Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.

From: Oleg Matvejev | LEADELL <[email-masked]>
Sent: Friday, April 26, 2024 4:26 PM
To: Astrid Asi <[email-masked]>
Cc: Estra Lutus <[email-masked]>
Subject: Ts. asi 2-22-3144 (kohtunik Alan Biin), taotlus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Harju Maakohtu esimees Astrid Asi,

HMK menetluses on tsiviilasi 2-22-3144 (testamendi tühisuse tuvastamise
nõudega), milles esindan hagejat.

Asja menetlev kohtunik on Alan Biin.

Esitasime käesolevas asjas hagi 02.03.2022, mis võeti ka koheselt
menetlusse.

Ainus korraldav elektrooniline kohtuistung, mille kestus ei ületanud 10
minutit, toimus asjas 18.05.2022 ehk sisuliselt peaaegu kaks aastat tagasi
(protokoll kättesaadav e-toimikus). Enamus dokumente on kohtu jaoks
kättesaadav e-toimikus.

2023. a veebruaris määras kohus kohtumäärusega käekirjaekspertiisi.

E-toimikust on näha, et olen hageja esindajana teinud korduvalt päringuid
ja meeldetuletusi kohtule asja kiirendamiseks mh seoses määratud
käekirjaekspertiisiga, kuid asi on jätkuvalt eelmenetluse staadiumis ja
käekirjaekspertiisi akt ei ole siiani vormistatud.

21.03.2024 kirjutas juba Eesti Kohtuekspertiisiinstituut ise, et „6.
märtsil 2023 (ehk rohkem kui aasta tagasi) esitasin kohtule taotluse
täiendava ekspertiisimaterjali saamiseks. Palun infot, kas ja millal on
täiendava materjali saatmine võimalik“.

Kohus ei ole siiani edastanud pooltele ega teinud e-toimikus nähtavaks
vastust EKEI päringule, kuigi hageja esindaja palus kohtult seda edastada
11.04.2024 kirjas (e-toimikus kättesaadav). Sellest johtuvalt on tekkinud
kahtlus, et kohus ei ole siiani EKEI päringule vastanud.

Edastasin 18.04.2024 uuele istungisekretärile Liis Marleen Orgule
meeldetuletusele (manuses), kuigi see pole e-toimikus kättesaadav. Hageja
meeldetuletusele pole siiani vastatud.

Samuti kirjutas notar hagejale 08.02.2024 seoses korteriühistul tekkiva
nõudeõigusega, et „Palun võtke teavitage notaribürood esimesel võimalusel,
kas kohtuasi on lõppenud või pooleli“ (manuses).

Lähtudes eespool kirjeldatust, palub hageja esindaja korraldada menetlus
asjas 2-22-3144 nii, et oleks tagatud selle asja lahendamine mõistliku aja
jooksul.

Palume edastada vastus käesolevale e-kirjale e-posti aadressile
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  .

Lugupidamisega

Oleg Matvejev
Vandeadvokaat

LEADELL Pilv Advokaadibüroo AS

Maakri 19/1, postkast 19, 10145 TALLINN, Eesti/Estonia

Tel. +372 6191630 |

 <http://www.leadell.com/> leadell.com

LEADELL offices are among the leading business law firms in Estonia,
Latvia and Lithuania.

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on konfidentsiaalne. Kui Te ei ole
kirja adressaat, palume sellest koheselt teavitada kirja saatjat ja kiri
koos võimalike manustega kustutada. Täname./ The information contained in
this message is confidential. If you are not the intended recipient,
please instantly inform the sender thereof and delete the message with the
possible attachments. Thank you.

Subject: FW: Päring ts. asjas 2-22-3144
From: "Oleg Matvejev | LEADELL" <[email-masked]>
To: "Liis Marleen Org" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Apr 2024 14:06:48 +0300

Tere

Kuna minu allpool olevale 11.04.24 päringule pole tsiviilasjas 2-22-3144
vastatud, siis edastan selle Teile kui istungi sekretärile käesolevas
asjas.

Lugupidamisega

Oleg Matvejev
Vandeadvokaat

LEADELL Pilv Advokaadibüroo AS

Maakri 19/1, postkast 19, 10145 TALLINN, Eesti/Estonia

Tel. +372 6191630 |

 <http://www.leadell.com/> leadell.com

LEADELL offices are among the leading business law firms in Estonia,
Latvia and Lithuania.

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on konfidentsiaalne. Kui Te ei ole
kirja adressaat, palume sellest koheselt teavitada kirja saatjat ja kiri
koos võimalike manustega kustutada. Täname./ The information contained in
this message is confidential. If you are not the intended recipient,
please instantly inform the sender thereof and delete the message with the
possible attachments. Thank you.

From: Oleg Matvejev | LEADELL
Sent: Thursday, April 11, 2024 9:04 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Päring ts. asjas 2-22-3144

Austatud kohus

Teil on kohtunik Alan Biin menetluses tsiviilasi 2-22-3144, milles
kohtuekspertiisi instituut esitas 21.03.2024 kohtule küsimuse asja seisu
kohta.

Kas kohus on vastanud EKEI 21.03.2024 päringule?

Hageja ei näe e-toimikust kohtu vastust EKEI 21.03.2024 päringule.

Lugupidamisega

Oleg Matvejev
Vandeadvokaat

LEADELL Pilv Advokaadibüroo AS

Maakri 19/1, postkast 19, 10145 TALLINN, Eesti/Estonia

Tel. +372 6191630 |

 <http://www.leadell.com/> leadell.com

LEADELL offices are among the leading business law firms in Estonia,
Latvia and Lithuania.

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on konfidentsiaalne. Kui Te ei ole
kirja adressaat, palume sellest koheselt teavitada kirja saatjat ja kiri
koos võimalike manustega kustutada. Täname./ The information contained in
this message is confidential. If you are not the intended recipient,
please instantly inform the sender thereof and delete the message with the
possible attachments. Thank you.

Subject: Fwd: FW: Pärimisasi 948-22
From: "Jelena Medvedeva" <[email-masked]>
To: "Oleg Matvejev | LEADELL" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 12:24:33 +0300

---------- Пересылаемое сообщение ---------
От: Sirje Orman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Дата: вт, 6 февр. 2024 г. в 11:39
Тема: FW: Pärimisasi 948-22
Кому: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Lgp. J. S. I. Medvedeva

Edastame teile KÜ Sõstra 6 kirja.

Palun võtke ühendust KÜ-ga ja teavitage notaribürood esimesel võimalusel, 
kas kohtuasi on lõppenud või pooleli.

Lugupidamisega,

Tallinna notar Sirje Orman`i notaribüroo

Kentmanni 18 Tallinn

Mob: 58 63 66 27

Tel: 646 70 55

From: Kortertiühistu Jupiter [mailto:[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ]
Sent: Monday, February 5, 2024 7:25 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Pärimisasi 948-22

Tere

Pöördun Teie poole seoses Sõstra 6-103 korteri pärimisasjaga.

Olen korteriühistu juhatuse liige ning sellel korteril on tekkinud suur 
maksete võlg.

Põhivõlg 1815,26, arvestatud viivis 176,16, võlg kokku 1991,42 €

Viivisemäär kuni 01.01.2023 – 0,022 % päevas, alates 01.01.2023 kuni 
01.07.2023 – 0,029 % päevas, alates 01.07.2023 kuni 01.01.2024 – 0,033 % 
päevas

Soovisin algatada maksekäsu kiirmenetluse, aga omanik Niina Viikna ik 
44809180382 on surnud ning pärimisasja puhul on viide Teie büroole (toimik 
948-22).

Palume abi selle pärimisasja lõpule viimisel ning ühistule tekkinud 
võlgnevuse lahendamisel.

Palun andke teada, mis on järgnevad tegevused.

Heade soovidega,

Kristiina Tohver

KÜ Sõstra 6 juhatuse liige

Tel 5297333